Home >

Rekrutacja

Firmę One System tworzy grupa ekspertów specjalizujących się w doradztwie i projektowaniu infrastruktury IT. Pomagamy klientom biznesowym i instytucjom wznieść się na wyższy poziom i wykorzystywać możliwości nowych technologii do zwiększania konkurencyjności na rynku.

Jesteśmy polską firmą o ugruntowanej pozycji – działamy na rynku ponad 10 lat. Zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę. Nasze biuro znajduje się w samym centrum Warszawy, ale na co dzień współpracujemy z partnerami z całego świata. Wśród nich są najwięksi producenci sprzętu i oprogramowania oraz dostawcy usług.

Dbamy o stały rozwój pracowników i organizujemy szkolenia podnoszące nasze kompetencje. Chcemy być zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami technologicznymi. Dzięki współpracy z klientami z różnych branży mamy szansę pracować przy ciekawych i różnorodnych projektach. Każdy z nich stanowi dla nas nowe wyzwanie, do którego podchodzimy z pełnym profesjonalizmem.

Pracujemy zgodnie z koncepcją work-life balance i staramy się zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym. Jednocześnie inwestujemy w dobrą atmosferę i komunikację w naszej firmie. Dążymy do tego, aby pracowało nam się jak najlepiej. Do zespołu One System zapraszamy osoby, które – podobnie jak my – chcą odkrywać świat nowych technologii i szukać dla nich zastosowań.


Proces rekrutacji

Aktualne ogłoszenia

Account Manager/ Specjalista ds. sprzedaży IT
Co będzie należało do Twoich zadań?:

  • aktywna sprzedaż doradcza nowoczesnych rozwiązań informatycznych i wideokonferencyjnych dla Klientów biznesowych (B2B);
  • aktywne poszukiwanie Klientów, budowanie relacji biznesowych, a następnie ich bieżąca obsługa;
  • obsługa otrzymanych leadów marketingowych w celu przekucia ich w sprzedaż;
  • pogłębione badanie potrzeb i dopasowywanie dedykowanych rozwiązań IT do wymagań Klienta przy wsparciu zespołu inżynierów technicznych;
  • osiąganie postawionych celów sprzedażowych;
  • uczestnictwo w spotkaniach i negocjacjach handlowych;
  • realizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu sprzedaży;
  • stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i konferencjach;

Aplikuj do nas, jeśli:

  • potrafisz budować i utrzymywać dobre relacje z Klientem biznesowym;
  • z optymizmem potrafisz poszukiwać oraz przekonywać Klientów do siebie i oferowanych rozwiązań;
  • nie obawiasz się zadzwonić, napisać emaila lub spotkać się online, a czasem bezpośrednio z Klientem;
  • zależy Ci, aby Twoje zarobki nie miały górnej granicy i wynikały z zainwestowanej energii, podjętych działań oraz wyników pozwalających na realizację celów sprzedażowych;
  • chcesz poszerzać swoją wiedzę, realizować się w branży rozwiązań IT i nowych technologii;
  • cechujesz się dojrzałością biznesową, lubisz samodzielność i potrafisz realizować powierzone zadania;
  • posiadasz co najmniej 2-letnie doświadczenie B2B w aktywnej sprzedaży sprzętu i rozwiązań IT (laptopy, serwery, macierze dyskowe, przełączniki sieciowe, produkty mobilne, rozwiązania wideokonferencyjne)

Co możemy Ci zaoferować?

Za Twój wkład w rozwój zespołu i firmy zapewniamy:

  • wynagrodzenie składające się z dwóch składników (podstawa + premia uzależniona od realizacji celu przychodowego, a wraz z doświadczeniem przejście na udział w zysku bez górnego limitu dochodów)
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B
  • pracę w trybie hybrydowym (tydzień to 3 dni w biurze w centrum Warszawy + 2 dni zdalnie)
  • nowoczesne narzędzia pracy niezbędne do realizacji zadań (laptop, smartfon, współdzielone auto)
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do karty sportowej
  • kartę lunchowa
  • naukę języka angielskiego z native speakerem

Odpowiedz na ofertę?  >