Home >

Zabezpieczanie danych - co powinieneś wiedzieć?

Zapraszam do udziału w webinarium przygotowywanym wspólnie z MIT Sloan Management Review Polska podczas którego spojrzymy na problem zabezpieczenia danych z punktu widzenia klienta oraz zaproponujemy rozwiązania dla wyzwań z jakimi najczęściej mierzą się firmy.

Większość z nas pracuje obecnie zdalnie lub hybrydowo, kwestia bezpieczeństwa danych i innych cyfrowych zasobów firmy jest szczególnie ważna. Chodzi nie tylko o informacje dotyczące organizacji, działań jej pracowników, ale też poufne dane klientów – zwłaszcza w branżach takich, jak finanse, zdrowie i handel elektroniczny. Celem ataku hackerów mogą być m.in.numer karty kredytowej i dane kontaktowe. Wyciek danych niesie ze sobą katastrofalne skutki dla firmy – utrata reputacji, zaufania konsumentów i samych klientów, koszty związane z naprawą szkód, a nawet pociągnięcie do odpowiedzialności cywilnej lub karnej.

Weź udział w webinarium MIT Sloan Management Review Polska i One System , a już 11 marca 2021 r. dowiesz się:

  • Jakie są najważniejsze trendy w zakresie cyberbezpieczeństwa, ataków hackerów i ransomware?
  • Jak wyeliminować ryzyko utraty danych? Przegląd rozwiązań i narzędzi.
  • Cyfrowy bunkier – gdy wymagany jest najwyższy stopień ochrony.
  • Rozwiązanie retention lock, czyli całkowita gwarancja, że dane nie zostaną skasowane.
  • Jak często powinniśmy robić backup danych?
  • Jakie rozwiązania dają gwarancję pełnego odzyskania danych?
  • Jak dobrać system zabezpieczający dane do potrzeb i możliwości finansowych firmy?


Zapraszam do rejestracji:https://webinarium.mitsmr.pl/zabezpieczenie-danych/

Więcej informacji? Zostaw kontakt.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingu własnych produktów lub usług, jak również produktów lub usług podmiotów współpracujących z firmą One System Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej i marketingowej drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.
Dziękujemy. Twoja wiadomość została wysłana