Home >
Aktualna informacja dla klientów (24.03.2020)
Szanowni Klienci,
Ufamy, że Wszyscy Państwo czujecie się dobrze i powoli zaadoptowaliście się do nowej, jakże trudnej rzeczywistości.
Pragniemy Państwa zapewnić, że One System dokłada wszelkich starań, by w tym wyjątkowym czasie pracować „normalnie” i być, jak zawsze do Państwa dyspozycji.
Zmieniliśmy czasowo system naszej pracy, by z jednej strony minimalizować zagrożenia a z drugiej zachować dostępność i najwyższy poziom obsługi naszych Klientów.
Codzienny kontakt:
- Nadrzędną wartością jest dla nas zdrowie naszych pracowników. Wszystkie osoby, których charakter pracy na to pozwala pracują zdalnie, z domu. Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach 8:30 – 17:00.
Tym samym prosimy o wyrozumiałość, gdyby podczas rozmowy z naszym pracownikiem usłyszeli Państwo dziecięcy śmiech czy inne domowe odgłosy:) - Co oczywiste, całkowicie zrezygnowaliśmy ze spotkań na żywo, czy to u Państwa, czy w naszej siedzibie. Takie spotkania, możliwość indywidualnego kontaktu niezwykle nas zawsze cieszyły, ale na razie zapraszamy na spotkania video.
Działania operacyjne:
- Dostawy odbywają się normalnie, w określonych przez handlowców terminach. Jeśli jest taka możliwość dostawy realizowane są bezpośrednio z magazynów naszych dostawców, żeby zminimalizować liczbę osób zaangażowanych w proces dostarczenia przesyłki.
Bardzo prosimy o każdorazową weryfikację dostępności osób, które mają u Państwa odebrać towar.
- Staramy się wszystkie faktury dla Państwa organizacji wystawiać w wersji elektronicznej, dlatego prosimy o wyrażenie zgody na przyjmowanie takiej wersji dokumentów.
Życzymy dużo zdrowia i trzymamy kciuki, żeby sytuacja jak najszybciej wróciła do normalności.